Saturday, February 12, 2011

.::----::.





*bukak pintu*
*jenguk kepala ke dalam*
wah! banyaknye sawang!
*buang-buang sawang*
*mula menulis*




salam! ^^
vacation dah habis. dah seminggu da pun.
tapi, mood vacation tak habis lagi.
siyes tak sedar dah final year.

dalam tak sedar, jobstreet dah diisi.
tunggu offer.
keje cikai-cikai pun takpe lah.
nak sara hidup masa sem pendek.

disertasi pending.
sendiri yang pendingkan.
memang tak sedar diri.

baru kecewa.
dengan sikap org tersayang *tersayang keeerrrr? ye! TERsayang! coincidentally sayang! ter tu tanda tak sengaja kan? --"*
dengan sikap so called BEST FRIEND *aku hegeh lebeh!*

saya tetap gembira.
gembira dapat gembirakan org lain.
harap anda betul-betul gembira.
gembira dapat bantu orang.
orang-orang yang deserve dibantu.

konklusi, saya kecewa, tapi saya gembira.
bukan saya gembira sebab saya kecewa!!
tapi, gembira kerana kecewa itu IS NOT END OF MY LIFE!!!!
i got lots more important persons in my life.
so, if u, yes! u! *sape ko, pepandai la selidik diri* don't want to be important person in my life, and ade perasaan nak huru harakan hidupku yang bahagia ni and ala-ala ad niat nak rampas kebahagianku ini, back off! stay away!
harap faham! sebab malas nak ulang banyak kali! kalo tak faham, sila amik kelas bahasa ye...

okeh! emo ye diatas tu. ye! saya mmg emo. emo itu saya.
kerana.... *perlu ke nak kne cite sebab kat sni?*
tak perlu! big NO!

wah! dah nak jam 3 pagi! harus tido!
esok mahu pergi bermesra dengan makhluk Tuhan yang lebih baik dari sesetengah manusia.
thanks for reading. stay bahagia!^^





*saya emo bersebab cume saya tak bagitahu sebab
**awak, saya RINDU awak! ye! saya memang lemah kalo bab ni! faham!
***saya mahu bahagia dan bergembira serta bersyukur no matter what....~

5 lovely people:

deli said...

meh, aku bagi bahu ni, hoho

cik M said...

errr... takpe la... dah kering da...
^^

Anonymous said...

Azhari:klu x da tisu..aku nak bagi ni...hehehe

sunday said...

stay strong.. because you are strong enough! jangan asek cakap dalaman lembik, lembikk. itu semua mindset. you can do it, seriously!

cik M said...

azhari : nak tisu yang kotak comel2 tu tau!!!

sunday syg! : wah!! semngat nasihat! :p hehehe... i'm ok... just kdng2 je... u know it better.. :p

 
;