Thursday, March 17, 2011

.::setelah sekian lama::.





salam!
^__^ senyuman manis buat semua!
kabare? waras ngak?
harap smue waras...
biar saya je yang tak waras ye! :p

da lama tak update *ayat wajib tiap kali update blog*
ni serius lama.
update yang betol2 update.
bukan update yg soalan formspring bagai tu..
mesti berpinar mata tetibe je kene bace jawapan formspring yang banyak tu.. **banyak ke...--"**

sekarang masih kelam kabut dengan tesis.
kelam kabut amat sangat!
sebab saya lambat!
tapi, tade la lambat macam kura-kura...
sekarang saya mula berlari macam cheetah!
harap sempat siap on time..
mahu siap!
mahu hantar!
mahu bersuka ria!

ehhh!!!

final exam ade lagi!
kena ready utk final exam dulu!
pastu buleh bersuka ria!

ehhh!!!

kena cari keja la!
takkan nak minyak duit ngan ummi ayah lagi..

hui! itu lah hidup.
nak bersuka ria? ade cara, tapi bukan sepanjang masa.

enjoy the stress kata seorg lecturer..
yes, try my best to enjoy it.
and i do enjoy it. *sangat2* hahaha..

wah! sudah merapu melalut nampaknya disitu.
kalo buat ayat dissertasi, da masuk page 2 da.
so, haruslah saya meminta izin undur diri dulu.

sebelum tu!
ade beberapa pesan.





buat awak : ye, awk yang nk sambung belajar balik tu, selamat belajar ye! semoga capai cita-cita awk.*ini doa saya* fokus! belajar rajin-rajin dan behave! :p
utk org yang duk ajak saya outing : wrong timing la. masa sudah salah. lain kali ye.
buat insan yang namenye baru appear kat mister linkey's (lihat bottom of my blog) dan nama2 yang dah lama appear : trimas! sebab memeriahkan mende tu. ^^
kepada kawan-kawan tersayang! : selamat buat dissertasi dan selamat submit! trimas sebab banyak tolong saya! ^^

itu saja dari saya.daaaaaa!!

eh!

wslm^^

2 lovely people:

Ubi Kentang said...

Wah!!!
cik M dah update!!
Congrats...
Kita sama-sama usehe eh..
Chaiyok2x..50x

cik M said...

amboi! sronoknye die.. bnyk keje l nih.. :p

 
;